خرید کامپیوتر در کرج

خرید کامپیوتر در کرج

 

کامپیوتر و لپ تاپ از اصلی ترین گزینه ها در هر خانه است. برای اینکه بتوانید کامپیوتر و یا لپ تاپ مناسب خود را تهیه نمایید به شما پیشنهاد می کنیم این مقاله  را از دست ندهید.

متاسفانه در سال جاری به دلیل تداوم و تشدید تحریم‌های اقتصادی، کاهش شدید ارزش ارز ملی و همچنین محدودیت‌های بانک مرکزی با واردات کالا های خارجی به منظور کنترل نرخ ارز، قیمت سخت افزار و لوازم جانبی کامپیوتر به شکل بی‌منطقی افزایش یافته است. از سویی دیگر تامین کنندگان سخت افزاری به دلیل عدم اطمینان از آینده اقتصادی، نبود سیستم نظارتی و عدم امکان واردات، به دپو محصولات و عملکرد سلیقه‌ای در فروش‌ آن‌ها روی آورده‌اند؛ در نتیجه در حال حاضر با فقدان شدید قطعات و تنوع آن مواجه هستیم.

همیشه خرید یک کامپیوتر شخصی یا اسمبل کامپیوتر نیازمند تحقیق و بررسی زیادی بوده و خرید این قطعات کامپیوتری در کرج ، بسیار متفاوت از دیگر نقاط دنیاست. مهم‌ترین موضوع در خرید یک PC نیاز سنجی کاربر است. این مسئله که بدانید دقیقا چه کاری با سیستمتان انجام خواهید داد و چه انتظاراتی دارید، مهم‌ترین قسمت ماجراست. حال هنگام خرید یک PC به چه نکاتی توجه کنیم‌؟

بودجه برای اسمبل کامپیوتر

تقریبا محدودیتی برای خرج کردن در دنیای کامپیوتر وجود ندارد و شما همیشه می‌توانید با هزینه بیشتر، پرفورمنس و کیفیت بیشتری را به دست بیاورید. در حال حاضر با توجه به وضعیت آشفته بازار کامپیوتر، کامپیوترهای پایین رده از 15 میلیون تومان آغاز می‌شوند و کامپیوتری معقول برای گیمینگ، حداقل 35 میلیون تومان هزینه خواهد داشت.

اینجا را هم بخوانید  خرید کامپیوتر ارزان در اراک

برای همین بسیار حیاتی‌است که حداکثر میزان بودجه برای اسمبل کامپیوتر خود تعیین کرده و سپس به دنبال مدل‌های مختلف بگردید. البته که باید حواستان به عدم موجودی قطعات و یا گران شدن بی‌مورد یک قطعه باشد! همیشه داشتن چند جایگزین برای هر قطعه، جلوی بروز مشکلات این‌چنینی را می‌گیرد.

مهم‌ترین موضوع در بستن سیستم گیمینگ نیاز سنجی کاربر است. این مسئله که بدانید دقیقا چه کاری با سیستمتان انجام خواهید داد و چه انتظاراتی دارید، مهم‌ترین قسمت ماجراست.
کاربری:
چه در محصولات پایین رده و چه در بالا رده، تعیین هدف و کاربری برای دستگاه مورد نظر از اهمیت بالایی برخوردار است. حتی در زمینه گیمینگ نیز این موضوع صادق است. مثلا این که قصد تجربه بازی‌های روز دنیا را دارید یا بازی‌های eSport، زیرا بازی‌های eSport نیاز به پردازنده یا کارت گرافیک بسیار قدرتمند ندارند و روی سیستم‌های رده پایین نیز به خوبی اجرا می‌شوند.

شاید هم مانیتور و یا تلویزیونی ۴K را اخیرا خریداری کرده‌اید و برای اجرای بازی‌ها روی رزولوشن ۴K،‌ نیاز به کارت گرافیک و پردازنده قوی‌تری خواهید داشت.

 

راهنمای خرید کامپیوتر | پردازنده (CPU)

واژه CPU مخفف Central Processing Unit به معنای واحد پردازنده‌ی مرکزی است. این قطعه به عنوان مغز کامپیوتر شناخته شده و کارهای محاسباتی سیستم را انجام می‌دهد. در زمینه گیمینگ نیز پردازنده‌ی مرکزی دومین نقش مهم را ایفا کرده و پس از کارت گرافیک، قسمت زیادی از محاسبات را انجام می‌دهد.

 

کامپیوتر و لپ تاپ عضو جدا نشدنی هر خانه و محل کاری است. اما باید توجه داشته باشید این وسایل گران قیمت دیجیتالی را حتما از فروشگاه کامپیوتر و لپ تاپ که شناخته شده می باشد خریداری نمایید. پیشنهاد م به شما بازدید از فروشگاه اینترنتی پدارم کامپیوتر است. برای مشاهده فروشگاه اینجا را کلیک کنید

اینجا را هم بخوانید  خرید کامپیوتر در تهران

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *