خرید کامپیوتر حرفه ای در کرج

خرید کامپیوتر حرفه ای در کرج

کامپیوتر مناسب برای آهنگسازی و آهنگسازان حرفه ای موسیقی

تصور عموم این است که برای خرید یک کامپیوتر هر چه میزان هزینه بیشتری بکنیم ، نتیجه مطلوب تری خواهیم گرفت ولی این جمله کاملا صحیح نیست.

برای افرادی که در کار ضبط و تولید موسیقی هستند و به نوعی آهنگساز حرفه ای هستند موضوع سرعت پردازش به مراتب مهم تر از سرعت کارت گرافیک است.

به همین علت باید این افراد بیشتر به سراغ پردازنده های با قدرت پردازش بالا برند که اکنو توصیه پردازنده های Intel i7 و Intel i9 هستند.

البته با نگرش حرفه ای تری می شود به سمت پردازنده های Intel Xeon فت که میزان پردازش و هسته های بیشتری دارند و در نتیجه قدرت پردازشی به مراتب بالاتر دارند و البته هزینه خریدشان هم بالااست ولی ارزش سرمایه گذاری دارند.

مسئله مهم در تهیه یک کامپیوتر برای ضبط و تولید موسیقی یا همان آهنگسازی مادربرد Motherboard دستگاه شما می باشد که باید نه تنها از نوع پزدازنده شما پشتیبانی کند ، بلکه برای توسعه آینده هم مناسب باشد.

در حال حاضر بیشتر مادربردهایی که در بازار موجود هستند و از پردازنده های xeon پشتیبانی می کنند، بردهایی هستند که مخصوص بازی یا gaming می باشند و این تا حدودی مناسی هدف ما که تولید یک کامپیوتر مخصوص آهنگسازی می باشد، نیست.

چاره استفاده از بردهای مخصوص سرور برای تولید این نوع رایانه های آهنگسازان می باشد که می توانید حتی با سرور های برند دل یا برند لوپ این خلاء را پر کنید.

اینجا را هم بخوانید  خرید کامپیوتر در تهران

یادتان باشد تجهیزات مخصوص موسیقی باید توانایی استفاده و پردازش فایلهای سنگینی مثل فرمت MIDI را داشته باشد و با پورت های MIDI سازگار باشد که البته کارتهای مخصوص MIDI و جدید کارتهای خارجی با پورت USB این مهم را بر عهده دارند.

RAM
با پیشرفت تکنولوژی vst و به کارگیری تکنولوژی سمپلینگ هر روز حجم سازهای مجازی یا VSTI ها افزایش می یابد.

ساختار کار به این صورت است که سمپل ها از هارد دیسک خوانده شده و در رم را میگرند تا در صورت درخواست از می دی کنترلر به خروجی صدا بروند.

اینجاست که سرعت وحجم حافظه رم نقش حیاتی در لود وی اس تی های حجیم و با کیفیت ایفا خواهد کرد.

توصیه ما استفاده از حدال 16 گیگابایت رم برای یک سیستم کامپیوتری مناسب آهنگسازیست.

 

کامپیوتر و لپ تاپ عضو جدا نشدنی هر خانه و محل کاری است. اما باید توجه داشته باشید این وسایل گران قیمت دیجیتالی را حتما از فروشگاه کامپیوتر و لپ تاپ که شناخته شده می باشد خریداری نمایید. پیشنهاد ما  به شما  برای خرید کامپیوتر حرفه ای در کرج بازدید از فروشگاه اینترنتی پدارم کامپیوتر است. برای مشاهده فروشگاه اینجا را کلیک کنید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *