خرید آل این وان در تهران

خرید آل این وان در تهران

 

امروز با راهنمای خرید آل این وان در تهران با شما خواهیم بود.

حال که اطلاعات کافی درباره کامپیوترهای آل این وان کسب کردیم، ببینیم در هنگام خریدن آن ها به چه نکاتی باید دقت کنیم.

خرید آل این وان دقیقا مانند خرید کامپیوتر رومیزی است و من قصد ندارم به بررسی مشخصات سخت افزاری بپردازم. بهتر است ابتدا خواسته خود را مشخص و قطعات مدنظرتان، مثل پردازنده، رم، گرافیک و … را انتخاب کنید.

سپس به سراغ انتخاب مدل های موجود آل این وان بروید. در انتخاب آل این وان باید به نکاتی توجه کنید که در ادامه می آید.

سیستم عامل

شاید باورتان نشود، ولی یکی از تصمیم گیری های مهم شما در خرید آل این وان، انتخاب سیستم عامل آن است.

اگر نیاز به سیستم عامل مک او اس MacOS) دارید، حتما باید به سراغ آی مک بروید؛ ولی اگر می خواهید سیستم عامل ویندوز با لينوکس داشته باشید، بیشتر آل این وان های موجود در بازار نیاز شما را برآورده می کند.

نکات حاشیه ای

محبوب ترین سیستم عامل دنيا ويندوز است که بر روی بیش از ۹۰ درصد کامپیوترهای جهان نصب شده است؛ ولی سیستم عامل های محبوب دیگری نیز وجود دارند.

یکی از این سیستم عامل ها لینوکس است که بسیار قدرتمند نیز هست. لینوکس یک سیستم عامل متن باز است که دارای توزیع های بسیار زیادی است و کار با آن به کمی تخصص نیاز دارد.

یکی دیگر از سیستم عامل های محبوب در دنیا، سیستم عامل کامپیوتر های اپل است که مک نام دارد. سیستم عامل مک یا MacOS به صورت پیش فرض، تنها بر روی کامپیوترهای شرکت اپل نصب می شود.

اندازه و حالت صفحه نمایش

اندازه صفحه نمایش و قابلیت های ویژه آن برای خرید آل این وان مهم است. صفحه نمایش در یکی از انواع زیر است.

1. دارای کیفیت ۴k یا ۵- با کیفیت عالی تصویر، برای کارهای حرفه ای و نمایش های خیره کننده گرافیست ها مناسب است.

اینجا را هم بخوانید  خرید کامپیوتر در قم

۲. مریض: مناسب کسانی است که به فضای زیادی برای صفحه نمایش کامپیوتر خود نیاز دارند، مثل تدوینگرها۔

٣. لمسی: برای هتل ها، رستوران ها و …. بسیار مناسب است..

۴. قوس دار (Curved): برای طراحان حرفه ای و علاقه مندان به بازی و فیلم بسیار عالی است

در حال حاضر، صفحه نمایش های موجود برای کامپیوترهای آل این وان از ۱۵ تا ۳۴ اینچ هستند و شما برحسب نیازتان می توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

در کل، اندازه و حالت صفحه نمایش اولین معیاری است که به چشم می آید و در خرید شما بسیار تأثیرگذار است.

مشخصات سخت افزاری

همان طور که بیان شد، مهم ترین نکته در خرید آل این وان، مشخصات سخت افزاری است که دقیقا مشابه انتخاب قطعات برای کامپیوتر رومیزی است. پس شما باید پردازنده، حافظه اصلی، حافظه جانبی، کارت گرافیک و… را نیز مقایسه و انتخاب کنید صفحه نمایش بزرگ و باکیفیت، مشخصات سخت افزاری عالی و طراحی بی نظیر شرکت اپل آی مک را به محصولی خواستنی در دنیا تبدیل کرده است و کمتر کسی می تواند از خیر داشتنش بگذرد.

خارج از گود:
اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید سیستم عامل زیبای مک را بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ ویندوزی خود داشته باشید،

می توانید به یکی از روش های زیر عمل کنید.

١. نصب به صورت فیزیکی

۲. نصب به صورت مجازی

نام کامپیوترهای شرکت اپل در ابتدا مکینتاش بود که بعدا خلاصه شد و به مک تغییر پیدا کرد. نصب مک بر روی PC را هکینتاش می گویند

Macintosh – Hack – Hackintosh

مایکروسافت (Microsoft)
بزرگترین تولید کننده نرم افزار در جهان چند سالی است که به تولید سخت افزار تیز رو آورده است و با طراحی های زیبای خود، دال دوستداران ویندوز را به دست آورده است.

محصول آل این وان جدید شرکت مایکروسافت سرفیس استودیو (Surface Studio است. استودیو خانگی شرکت مایکروسافت دارای صفحه نمایش لمسی بسیار قوی، طراحی بی نظیر و قلم هوشمندی است که قابلیت های بسیاری را به صفحه نمایش المسی قدرتمند خود داده است.

اینجا را هم بخوانید  خرید کامپیوتر در کرج

سرفیس استودیو دستگاهی ایدئال برای طراحان گرافیک به حساب می آید. شاید بتوان بزرگترین ضعف این دستگاه را نداشتن حافظه اس اس دی در نسخه اوليه خود دانست که به احتمال فراوان در نسخه های بعدی حل می شود.

اچ پی (HP)
شرکت اچ پی آل این وان های خود را در چندین سری به بازار عرضه کرده است که دارای مدل های متنوعی نیز هستند. معروف ترین سری این کامپیوترها عبارت اند از

1. Envy

2. Envy Curved

3. Pavilion

4. ProOne

۵. EliteOne

ام اس آی (MSI)
ام اس آی که یکی از تولیدکنندگان مشهور مادربردهای باکیفیت است، خیلی زود به جرگه تولید کنندگان آل این وان پیوست و توانست با محصولات خوب خود به شهرت برسد.

بسیاری از بانک های خصوصی در ایران از محصولات این شرکت استفاده می کنند.

ایسوس Asus)
شرکت تایواتی و خوشنام ایسوس تیز کامپیوترهای همه کاره خود را در چندین مدل به بازار عرضه کرده است. قیمت بسیار مناسب و طراحی زیبای این کامپیوترها باعث فروش خوب این برند در بازار ایران شده است.

لنوو (Lenovo)
شرکت چینی لنوو توانسته با تکیه بر قيمت کي محصولاتش، در ایران برای خود بازار خوبی دست و پا کند. کامپیوترهای همه کاره این شرکت تيز

از این قاعده مستثنا نیستند و با قیمت کمشان بازار خوبی دارند. البته قیمت کم به منزله کیفیت بد نیست. محصولات این شرکت کیفیت و کارایی مناسبی دارند

کامپیوتر و لپ تاپ عضو جدا نشدنی هر خانه و محل کاری است. اما باید توجه داشته باشید این وسایل گران قیمت دیجیتالی را حتما از فروشگاه کامپیوتر و لپ تاپ که شناخته شده می باشد خریداری نمایید. پیشنهاد ما  به شما  برای خرید آل این وان در تهران بازدید از فروشگاه اینترنتی پدارم کامپیوتر است. برای مشاهده فروشگاه اینجا را کلیک کنید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *