خرید مینی لپ تاپ در کرج

خرید مینی لپ تاپ در کرج

 

امروزه لپ تاپ ها نقش مهمی در زندگی بسیاری از ما دارند و به کمک آن ها می توانیم بسیاری از امور مان را پیش ببریم. افزایش استفاده از لپ تاپ ها در دنیای امروز موجب شده همواره شاهد ظهور فناوری های جدید در این حوزه باشیم؛ نوآوری هایی که همگی بر کوچک شدن ابعاد و افزایش قدرت لپ تاپ ها تمرکز دارند. همین موضوع موجب شده لپ تاپ های کوچک یا مینی لپ تاپ های امروزی با طراحی های بی نظیر خود طرفداران زیادی داشته باشند.

مینی لپ تاپ ها در کنار وزن بسیار کم و قابلیت حمل آسان، تمامی ویژگی های یک لپ تاپ معمولی را در اختیارتان قرار می دهند و به همین دلیل از ارزش خرید زیادی برخوردارند.

مینی لپ تاپ چیست؟

عموما به لپ تاپ هایی که نسبت به سایر لپ تاپ ها کوچک تر هستند، مینی لپ تاپ می گویند. این لپ تاپ ها عموما دارای نمایشگر هایی کوچک تر از 14 یا 13 اینچ هستند و از بدنه ای باریک بهره می برند. مینی لپ تاپ ها عموما همان سخت افزار لپ تاپ های بزرگتر را ارائه می دهند اما برای کاربری گیمینگ انتخاب ایده آلی نیستند. گاها لپ تاپ های مینی با نمایشگر های لمسی و حتی تاشو عرضه می شوند که در اولین نگاه ظاهری شبیه به تبلت دارند و ممکن آن ها را با تبلت های بزرگ اشتباه بگیرید.

کوچک شدن اندازه نمایشگر و استفاده از پردازنده کم مصرف در این محصولات موجب شده شارژدهی این لپ تاپ ها در مدل های جدید بسیار مناسب باشد و بتوانید ساعت ها از آن ها استفاده کنید. با این وجود مینی لپ تاپ ها معمولا امکان ارتقا کمی دارند و نمی توانید مانند لپ تاپ های معمولی آن ها را ارتقا دهید.

اینجا را هم بخوانید  خرید لپ تاپ در اراک

مینی لپ تاپ برای چه افرادی کاربرد دارد؟

لپ تاپ های کوچک به دلیل ابعاد کوچک و طراحی مینیمال در هر محیطی قابل استفاده هستند. شما می توانید این لپ تاپ ها را با خود حمل کنید و در محیط هایی مانند دانشگاه، کافه و هر جای دیگری مورد استفاده قرار دهید. همانطور که گفتیم این لپ تاپ ها شارژدهی مناسبی دارند و از این رو می توانند گزینه مناسبی برای استفاده در محیط های بیرونی باشند.

مینی لپ تاپ ها نسبت به ابعاد خود عموما سخت افزار مناسبی ارائه می دهند و از این رو برای برنامه نویسان و طراحان انتخاب ایده آلی خواهند بود. ابعاد کوچک و استفاده از سخت افزار کم مصرف علاوه بر زیاد شدن شارژدهی، موجب می شود این لپ تاپ ها سر و صدای کمی داشته باشند. البته این لپ تاپ ها گزینه مناسبی برای بازی نیستند و معمولا در همان رنج قیمتی می توانید یک لپ تاپ گیمینگ با ارزش خرید بالاتر پیدا کنید.

 

کامپیوتر و لپ تاپ عضو جدا نشدنی هر خانه و محل کاری است. اما باید توجه داشته باشید این وسایل گران قیمت دیجیتالی را حتما از فروشگاه کامپیوتر و لپ تاپ که شناخته شده می باشد خریداری نمایید. پیشنهاد ما  به شما  برای خرید مینی لپ تاپ در کرج بازدید از فروشگاه اینترنتی پدارم کامپیوتر است. برای مشاهده فروشگاه اینجا را کلیک کنید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *