فروش لپ تاپ در اصفهان

فروش لپ تاپ در اصفهان

امروزه استفاده از لپ تاپ به یک روند معمول در میان همگان تبدیل شده است، به همین دلیل بسیاری از افراد ترجیح می دهند یک کامپیوتر رومیزی قابل حمل با خود داشته باشند. اگر به دنبال خرید لپ تاپ هستید همراه ما باشید تا برای خرید لپ تاپ راهنمای عمل شما باشیم.

تاریخچه لپ تاپ

قبل از بررسی نحوه فروش لپ تاپ در اصفهان بهتر است به تاریخچه کامپیوترها و لپ تاپ ها اندکی مراجعه کنیم. همان گونه که اشاره کردیم لپ تاپ ها کامپیوترهای کوچک قابل حمل هستند که در ابعاد و اندازه کوچک تر از کامپیوتر شخصی طراحی شده اند. در گذشته کامپیوترها ابعاد و اندازه بسیار بزرگی داشتند و اولین کامپیوتر طراحی شده بشر ابعادی به اندازه یک اتاق داشت. ولی امروزه توسعه تکنولوژی و علم این امکان را فراهم کرده است که لپ تاپ ها پیشتاز باشند و گوی سبقت را از کامپیوترهای شخصی بربایند. دیگر مهم نیست که در سفر باشید یا در قطار و هواپیما و دور از خانه و محیط کار و… هر جا که باشید که می توانید لپ تاپ خود را به راحتی با خود حمل کنید و از آن استفاده کنید.

لپ تاپ بدون نیاز به کیس و کیبورد مجزا و یا حتی موس، می تواند با کمترین و به روزترین تکنولوژی کمک حال شما باشد.

اولین لپ تاپ تولیدی دست ساخته بشر در سال 1975 پا به عرصه ظهور گذاشت. این لپ تاپ تولیدی توسط شرکت مشهور IBM طراحی و به بازار معرفی شد، البته گفتنی است قبل از این نیز لپ تاپی به اسم لپ تاپ داینابوک در سال 1970 توسط فردی به اسم آلن کای طراحی شده بود. اولین لپ تاپ های طراحی شده از لپ تاپ های امروزی متفاوت تر و سنگین تر بودند، اما امروزه لپ تاپ ها بسیار سبک و پیشرفته تر هستند. بعد از سال 1970 شرکت های مختلف شروع به طراحی و تولید لپ تاپ های خود کردند.

بهترین برندهای لپ تاپ

قبل از بررسی فروش لپ تاپ در اصفهان بهتر است به سراغ برندهای معروف بازار لپ تاپ ها برویم. برندهای مختلفی در بازار وجود دارند که هر کدام ویژگی و مشخصات خاص خود را دارند و از برخی از ابعاد اشتراکات و تفاوت های خود را دارند.

اینجا را هم بخوانید  خرید لپ تاپ در تهران

برند لنوو:

برند لنوو جز معروف ترین برند های لپ تاپ در دنیا است که با طراحی و تولید انواع لپ تاپ ها در جایگاه قابل قبولی ایستاده است. این برند لپ تاپ های متنوعی را به بازار عرضه کرده است که از نظر قیمتی نیز مناسب هستند.

لپ تاپ های Lenovo در حقیقت تولید یک شرکت چینی چند ملیتی است.

برند Dell

شرکت دل یک شرکت آمریکایی چند ملیتی است که تولید کننده یکی از بهترین، شیک ترین و با دوام ترین لپ تاپ های دنیا به شما می آید. این شرکت به اسم بنیان گذار خود Dell نام گذاری شده است.

برند HP

برند اچ پی نیز یکی از بهترین لپ تاپ های حال حاضر دنیا به شمار می آید. نام این لپ تاپ برگرفته از نام شرکت هاولت – پاکارد Hawlett-Packardاست. لپ تاپ های این شرکت در انواع متنوعی مانند گیمینگ، کاری و… تولید می شود.

برند ایسوس:

ایسوس یک شرکت تایوانی چندین ملیتی است که با تلاش و نوآوری زیاد در حوزه خود توانسته است به جایگاه بسیار خوبی در میان اهالی تکنولوژی و لپ تاپ دست پیدا کند.

برند MSI

MSI یکی دیگر از لپ تاپ های مشهور بازار است که کمی دیرتر از سایر برندها وارد این حوزه شده است. اسم این برند مخفف عبارت Micro-Star International است. این برند نیز متعلق به یک شرکت چندین ملیتی تایوانی است.

برند ایسر

Acer یکی دیگر از برندها معروف بازار است که با تولید انواع متنوعی از لپ تاپ ها در میان اهالی این حوزه شناخته شده است. این برند نیز متعلق به کشور تایوان است.

برند سامسونگ

سامسونگ با تولید انواع لوازم و وسایل الکترونیکی در دنیا سرآمد است، و مدتی است که وارد حوزه تولید لپ تاپ نیز شده است که به نظر می رسد در آینده شاهد موفقیت های چشمگیری برای لپ تاپ سامسونگ خواهیم بود.

برند اپل

برند نام آشنای اپل یکی از تولید کنندگان لپ تاپ های خوب و باکیفیت در دنیا است، اما به دلیل قیمت های بالایی که دارد، عملاً امکان تهیه آن برای بسیاری از افراد فراهم نیست و این برند طیف قیمتی متنوعی ندارد.

اینجا را هم بخوانید  خرید لپ تاپ در کرج

فروش لپ تاپ در اصفهان و نکات مهم خرید لپ تاپ

نکات مهم در خرید لپ تاپ اصفهان

برای خرید و فروش لپ تاپ بایستی نکات مهمی را مدنظر دهیم و قبل از خرید بدانیم که دقیقاً به چه نوع لپ تاپی و با چه مشخصاتی نیاز داریم. زیرا لپ تاپ ها انواع مختلفی دارند و کارکرد های مختلفی دارند که در قیمت های مختلف قابل عرضه هستند، در این جا به بررسی نکات مهم جهت خرید لپ تاپ می پردازیم:

پردازنده لپ تاپ:

بر اساس هدف استفاده از لپ تاپ میزان پردازنده آن فرق می کند. به طور مثال برای استفاده های معمول و روزانه پردازنده در حد سری U و AMD مناسب است. همچنین برای استفاده های دیگر که نیاز به پردازنده قوی وجود دارد، پردازنده سری H مناسب است.

رم :

اگر شما از لپ تاپ برای کارهای تخصصی تر و جدی تر استفاده می کنید حداقل رم 16 گیگا بایتی نیاز است. اما اگر از لپ تاپ برای نیازهای روزمره استفاده می کنید رم 4 گیگا بایتی مناسب شما است. پس باید این نکته را با فروش لپ تاپ در اصفهان مد نظر قرار داد.

کارت گرافیک :

اگر به دنبال خرید لپ تاپ هستید باید به کارت گرافیک لپ تاپ توجه داشته باشید. زیرا برای انجام برخی از کارها همانند بازی و… نیاز به کارت گرافیکی قوی تری وجود دارد.

وزن :

لپ تاپ هرچه سبک تر باشد بهتر است، به طور مثال برای امورات روزمره خودتان می توانید لپ تاپی با 14 اینچ و یا حتی کمتر خریداری نمایید.

حافظه

هرچه میزان حافظه لپ تاپ بیشتر باشد، سرعت پردازش نرم افزارها طبیعتاً بیشتر خواهد بود. پس در خرید لپ تاپ در اصفهان حتماً به این نکته توجه نمایید.

 

کامپیوتر و لپ تاپ عضو جدا نشدنی هر خانه و محل کاری است. اما باید توجه داشته باشید این وسایل گران قیمت دیجیتالی را حتما از فروشگاه کامپیوتر و لپ تاپ که شناخته شده می باشد خریداری نمایید. پیشنهاد ما  به شما  برای خرید لپ تاپ در اصفهان بازدید از فروشگاه اینترنتی پدارم کامپیوتر است. برای مشاهده فروشگاه اینجا را کلیک کنید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *