خرید کارت گرافیک ماینینگ در کرج

خرید کارت گرافیک ماینینگ در کرج

 

استخراج کردن ارزهای دیجیتال یک فرآیند سنگین برای پردازنده‌های گرافیکی به شمار می‌آید، در این مواقع رایانه نیاز دارد تا برای مدت طولانی و به سختی کار کند. در حالی که می‌توان به راحتی بهترین کارت گرافیک برای ماینینگ را انتخاب کرد و شروع به استخراج کرد، اما این اتفاق ممکن است بهترین تصمیم نباشد، به خصوص وقتی که مصرف برق و تعرفه‌های برق را در نظر می‌گیریم.

 

بهترین کارت گرافیک‌ برای ماینینگ چیست؟

انتخاب بهترین کارت گرفیک برای استخراج ارز دیجیتال به این سادگی نیست که گران‌ترین کارت گرافیک موجود را انتخاب کنیم و با آن شروع به کار کنیم. زمانی که می‌خواهید بهترین کارت گرافیک برای ماینینگ را انتخاب و خرید کنید، باید نکات مختلفی را در نظر بگیرید. مهم‌ترین عامل برای هر کارت گرافیک کارایی است؛ شما می‌خواهید نرخ هش بالا با کمترین مصرف برق ممکن را داشته باشید.

امروزه شناخت بهترین کارت گرافیک برای ماینینگ بیتکوین، اتریوم و غیره، برای هر ماینری از اهمیت خاصی برخوردار است. این روزها ارز دیجیتال محبوبیت زیادی بدست آورده است، بیتکوین، لایتکوین، اتریوم و دیگر ارزهای رمزمگذاری شده هنوز استفاده می‌شوند و به دلیل ارزش زیادی که دارند، افراد درگیر بدست آوردن آنها هستند. بنابراین تعجب برانگیز نیست که کابران به صورت تیمی دست به استخراج ارزهای دیجیتال بزنند. برای اینکه ماینرها بتوانند این ارزهای دیجیتال را استخراج کنند، نیاز به پلت فرم قوی دارند. پردازنده و کارت گرافیک از مهمترین قطعاتی هستند که ماینرها به قدرت آنها نیاز دارند.

رقابت و محدودیت ارزهای دیجیتال باعث شده است که کاربران سیستم‌های خود را مجهز به قطعات قدرتمندی کنند تا بهتر بتوانند ماینینگ انجام دهند. در مقاله امروز نارستان ما چند مدل از بهترین کارت گرافیک برای ماینینگ را که در بازار وجود دارد و دارای تعادلی مناسب بین قیمت و عملکرد است به شما معرفی می‌کنیم.

اینجا را هم بخوانید  خرید کارت گرافیک ارزان در تهران

هدف ارزهای دیجیتالی مانند بیتکوین (Bitcoin) و اتریوم (Ethereum) انجام تراکنش‌های مالی، بدون اینکه این تراکنش‌ها بر بانک یا دولت خاصی متکی باشد، است. در این بسترهای مبادله پول، ارسال کننده و دریافت کننده به صورت ناشناس باقی می‌مانند. برخی‌ها اعتقاد دارند که این سیستم‌ها برای فرار از مالیات طراحی شده است و برخی‌ها اعتقاد دارند که این پلت فرم می‌تواند دست بانک‌های واسطه را کوتاه کند.

به طور خلاصه می‌توان گفت، برای ماینینگ ارزهای دیجیتال از تکنیک هش کردن، مبتنی بر سخت افزار استفاده می‌شود و این یکی از دلایلی است که شما به بهترین کارت گرافیک برای ماینینگ همراه با حافظه گرافیکی نیاز دارید. بنابراین هنگامی که برای خرید بهترین کارت گرافیک برای ماینینگ به فروشگاهی می‌روید، باید در مورد میزان حافظه‌ای که کارت گرافیک ارائه می‌دهد و همچنین مقدار برق مصرفی آن اطلاعاتی بدست بیاورید.

مهم است که این موارد در ابتدای کارتان در نظر گرفته شود، چون شما وقتی ماینینگ بیتکوین یا اتریوم را شروع می‌کنید، ارز دیجیتال زیادی ندارید؛ بنابراین سعی کنید، هزینه‌های اولیه خود را به حداقل برسانید تا بتوانید حداکثر سود را بدست آورید. در ادامه چند مورد از بهترین کارت‌های گرافیک معرفی شده‌اند. با ما همراه باشید تا بهترین کارت گرافیک برای ماینینگ را بشناسید.

بهترین کارت گرافیک برای ماینینگ بیتکوین و اتریوم

به توصیه‌های ما در این بخش به خوبی توجه کنید! تصویر زیر کارت گرافیک NVIDIA GeForce 3060 Ti است که یک پردازنده‌ی گرافیکی عالی برای بازی است و برای استخراج ارز دیجیتال نیز عالی به شمار می‌رود. این مدل کارت گرافیک ممکن بالاترین نرخ هش را در اختیار شما قرار ندهد، اما از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است و کار شما را پیش می‌برد. اگر یک مورد ارزان‌تر می‌خواهید می‌توانید مدل NVIDIA GeForce RTX 2070 را انتخاب کنید. البته بهترین کارت گرافیک برای ماینینگ انواع مختلف زیادی از برندهای گوناگون دارد.

اینجا را هم بخوانید  راهنمای خرید کارت گرافیک در اراک

کارت گرافیک AMD Radeon RX 5700 XT با توجه به قیمت مقرون به صرفه‌ای که دارد، نرخ هش قابل توجهی را ارائه می‌دهد. همچنین کارت گرافیک مدل AMD Radeon RX 580 برای کسانی که میخواهند علاوه بر استخراج بیت کوین یا اتریوم، پس‌انداز مالی زیادی نیز داشته باشند، یا بودجه‌ی کمی برای تهیه‌ی بهترین کارت گرافیک برای ماینینگ در دست دارند، گزینه‌ی مناسبی است.

کامپیوتر و لپ تاپ عضو جدا نشدنی هر خانه و محل کاری است. اما باید توجه داشته باشید این وسایل گران قیمت دیجیتالی را حتما از فروشگاه کامپیوتر و لپ تاپ که شناخته شده می باشد خریداری نمایید. پیشنهاد ما  به شما  برای خرید کارت گرافیک ماینینگ در کرج بازدید از فروشگاه اینترنتی پدارم کامپیوتر است. برای مشاهده فروشگاه اینجا را کلیک کنید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *