خرید مانیتور در اصفهان

خرید مانیتور در اصفهان

 

بمباران اعداد و ارقام و اطلاعات از طرف تولید کنندگان و فروشندگان تجهیزات رایانه از جمله نمایشگرها، معمولا برای بازاریابی و جذب مصرف کنندگان ایجاد شده اند. و چیزی جز یک فریب تبلیغاتی نیستند. بعضی از آنها را نیز باید به معنی واقعی شان توجه کنیم تا بتوانیم تصمیم بهتری را اتخاذ کنیم.

 

در این نوشته خیال داریم کلیه نکات مهم و تاثیرگذار در انتخاب یک نمایشگر مناسب برای کامپیوتر را بصورت جمع بندی شده برسی کنیم. اگر قصد خرید مانیتور برای کامپیوتر خود را دارید در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

بسیاری از کاربران رایانه های شخصی هنگام خرید کامپیوتر جدیدخود اهمیت کمی برای مانیتور قائل می شوند. و بیشتر به ظاهر و یا سایز نمایشگر توجه می کنند. اما در حقیقت شما زمان بسیار زیادی را صرف مطالعه، مرور صفحات وب یا بازی های کامپیوتری می کنید پس لازم است، معیارهای خود را کمی تغییر داده و برای انتخاب مانیتور دقت بیشتری کنید. در این جا با معیارهای مهم و اساسی در انتخاب یک نمایشگر ایده آل آشنا خواهید شد.

 

1- یکی از مهمترین مشخصه ها در انتخاب مانیتور پشتیبانی آن از پورت ها و ورودی و خروجی های مختلف است و البته این مورد به کارت گرافیک سیستم نیز بستگی مستقیم دارد عموما چهار پورت VGA ،DVI وHDMI و DisplayPort امروزه در بیشتر کارت گرافیک ها وجود دارد و از آن پشتیبانی میکنند. بیشتر مانیتورهایی که قیمت ارزانتر دارند، تنها از پورت VGA پشتیبانی میکنند و یکی از فاکتورهایی که بر روی قیمت مانیتور تاثیر بسزایی دارد، تعداد پورت هایی است که پشتیبانی میکند.

اینجا را هم بخوانید  خرید CPU در شیراز

2- سایز مناسب برای مانیتور مورد نیاز شما، براساس فضای موجود در میز کار، نوع کار و البته بودجه شما، انتخاب می شود. چون مانیتورهای LCD فضای بسیار کمتری اشغال می کنند، بهتر است به دنبال مانیتور LCD با سایز بزرگتر از ۲۰ اینچ باشید. امروزه مانیتور تا سایز ۳۰ اینچ نیز در بازار وجود دارد. باید این را دانست که هر چه سایز نمایشگر بزرگتر شود، از کیفیت تصاویر کاسته می شود. در واقع اگر تصویر یکسانی را با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل در دو مانیتور ۲۳ و ۳۰اینچ که هر دو دارای حداکثر رزولوشن 1080هستند ببینیم، کیفیت تصویر در نمایشگر ۲۳ اینچ بهتر از ۳۰ اینچ خواهد بود. چون پیکسل ها در مانیتور 23 اینچی ریزتر می باشد.

 

کامپیوتر و لپ تاپ عضو جدا نشدنی هر خانه و محل کاری است. اما باید توجه داشته باشید این وسایل گران قیمت دیجیتالی را حتما از فروشگاه کامپیوتر و لپ تاپ که شناخته شده می باشد خریداری نمایید. پیشنهاد ما  به شما  برای خرید مانیتور در اصفهان بازدید از فروشگاه اینترنتی پدارم کامپیوتر است. برای مشاهده فروشگاه اینجا را کلیک کنید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *