خرید لپ تاپ در کرج

 

خرید لپ تاپ در کرج ، توسط مجموعه پدرام کامپیوتر، به شکل حرفه ای انجام می شود. برای خرید هریک از لپ تاپ های لنوو، ایسوس، ایسر، دل، اچ پی و … و اطمینان از اورجینال بودن دستگاه، می توانید به مهارت و اعتبار این مرکز اعتماد کنید. کارشناسان فروش لپ تاپ، شما را راهنمایی می کنند تا متناسب با بودجه و نوع کاربری خود، بهترین لپ تاپ را انتخاب و خریداری کنید. خدمات پس از فروش هم توسط همکاران ما ارائه می شود تا هرگونه خدمات مربوط به راه اندازی و ترمیم لپ تاپ را در بالاترین سطح کیفی دریافت کنید.

با توجه به نوسانات نرخ ارز و افزایش قیمت دستگاه های الکترونیکی، بسیاری از کاربران به دنبال خرید لپ تاپ ارزان قیمت هستند. لپ تاپی که انتظارات آنها را برآورده کرده و در عین برخورداری از سخت افزار مناسب، قیمت نجومی نداشته باشد. شما می توانید یک لپ تاپ ارزان قیمت بخرید؛ با این پیش شرط که از مجاز بودن مرکز فروش و اصل بودن دستگاه انتخابی، مطمئن باشید.

 

با کم‌رنگ‌ شدن استفاده از سیستم‌های دسکتاپ و فراگیر شدن انواع لپ‌ تاپ‌ های قدرتمند مسئله خرید لپ‌ تاپ مناسب و مشاوره خرید لپ تاپ در کرج یک بحث کاربردی و داغ است. درگذشته و ابتدای مسیر رشد لپ‌تاپ‌ها، این فناوری‌های کاربردی بسیار محدود و ضعیف بودند و فاصلهٔ زیادی با سیستم‌های خانگی یا به‌اصطلاح دسکتاپ‌ها داشتند. رفته‌رفته با رشد علم و توانایی شرکت‌ها در تولید پردازنده‌ها، کارت‌های گرافیک و غیره در سایزهای کوچک و قابل‌استفاده در لپ‌تاپ‌ها، شاهد رشد روزافزون قدرت و کارایی لپ‌تاپ‌ها بودیم و فاصلهٔ این تکنولوژی‌ها با سیستم‌های دسکتاپ کمتر و کمتر شد

 

رای تهیه لپ‌ تاپ اولین قدم دانستن این نکته است که چه مقدار سرمایه وجود دارد. در بازار پرتنوع چه از لحاظ قیمتی و چه از لحاظ کانفیگ و غیره، انتخاب لپ‌تاپ مناسب که همهٔ نیازهای ما را برطرف کند، کار ساده‌ای نیست و تحقیق و بررسی و شناخت مشخصات و کارایی‌های متفاوت لپ‌تاپ‌ها را می‌طلبد. اشتباه رایج هنگام خرید لپ تاپ عدم توجه به نکاتی در مورد لپ تاپ است که می‌تواند شمارا در خرید با دردسر مواجه کند. دانستن میزان سرمایه این کمک را به شما می‌کند که محدودهٔ انتخاب شما را مشخص‌تر می‌کند و با خارج کردن طیف وسیعی از برندها و مشخصات از دید شما، شمارا از سردرگمی بیش از حد نجات خواهد داد.

اینجا را هم بخوانید  خرید لپ تاپ در تهران

قدم دوم در خرید لپ‌تاپ این است که اصطلاحات رایج در این زمینه را بدانیم و بهترین زمان خرید لپ تاپ همین زمان است. اگر با این اصطلاحات که در تولید همهٔ لپ‌تاپ‌ها بکار می‌رود، آشنا باشید می‌توانید راحت‌تر تشخیص بدید که چه لپ‌تاپی مناسب شماست. پس با بررسی همه مشخصات زیر راهنمای کامل بهترین مارک لپ تاپ برای شخص شما به دست می‌آید. به طور مثال انواع پردازنده‌ها انواع کارت‌های گرافیکی و…

بعد از تأمین سرمایه و قبل از بررسی مشخصات بهتر است بدانید کدام سیستم‌عامل برای شما مناسب است. سیستم‌عامل‌های متفاوتی بر روی لپ‌تاپ‌ها ارائه می‌شوند که تفاوت‌های زیادی باهم دارند. برخی سیستم‌عامل‌ها از یکسری نرم‌افزارها پشتیبانی نمی‌کنند و شناخت این نکته نیز این کمک را به شما می‌کند که بدانید حال باید دنبال چه سخت‌افزاری برای سیستم‌عامل موردنظر خود باشید.

 

سیستم عامل های شناخته‌شده برای سیستم‌های کامپیوتری

 

بطور کلی ۴ سیستم‌ عامل شناخته شده برای سیستم‌های رایانه‌ای وجود دارد که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم.

windows

فراگیرترین و کارآمدترین سیستم‌عامل که سابقه طولانی هم دارد مایکروسافت ویندوز است. نرم‌افزارها برای این سیستم‌عامل بسیار زیادتر و روان‌تر است و خیلی از نرم‌افزارها هم اصولاً فقط برای ویندوز تولید می‌شوند. مثلاً نرم‌افزارهای پرکاربرد MS Office، Access یا Outlook مختص ویندوز هستند که اگر نیازتان با این نرم‌افزارها برطرف می‌شود شما باید سیستم‌عامل خود را ویندوز انتخاب کنید. انتخاب سیستم‌عامل ویندوز در محدوده انتخاب شما را خیلی کوچک‌تر نمی‌کند چون امروزه اکثر لپ‌تاپ‌ها و سیستم‌های رایانه‌ای خانگی بر مبنای سیستم‌عامل ویندوز تولید می‌گردند.

ChromeOS
این سیستم‌عامل که شاید برای خیلی از افراد نام‌آشنا نیست و کروم را فقط مرورگر می‌دانند سیستم‌عامل جدیدی باشد اما کروم یک سیستم‌عامل هم دارد که برای کسانی مناسب است که کارهای خود را در مرورگر وب انجام می‌دهند. قابل‌ذکر است که لپ‌تاپ‌های کروم را کروم بوک (chromebooks) می‌نامند. کروم بوک‌ها از قدرت پردازش کمی برخوردارند و از قیمت به نسبت پایینی برخوردارند که برای افرادی که بودجه کمی دارند مناسب است. بر روی کروم بوک‌ها برخی نرم‌افزارها نصب نمی‌گردند که از آن جمله می‌توان به Adobe’s Creative Suite یا Microsoft Office اشاره کرد البته آفیس نسخه‌ای برای موبایل/تبلت‌ها در نظر گرفته که چون کروم بوک از سیستم‌عامل موبایل اندروید استفاده می‌کند می‌توان این نرم‌افزار را بروی کروم بوک نصب کرد اما به این نکته باید واقف بود که قطعاً به‌خوبی عمل نمی‌کند و این مشکل را نیز با دیگر برنامه‌های اندرویدی دارد.

اینجا را هم بخوانید  فروش لپ تاپ در اصفهان

macOS

این سیستم‌عامل که توسط شرکت اپل طراحی و عرضه شده برای کاربران مبتدی بسیار راحت‌تر از ویندوز است و به علت سرعت و راحتی بالا طرف‌داران بسیار زیادی دارد. مشکل این سیستم‌عامل این است که با سخت‌افزارهای غیر از اپل سازگاری درست و کاملی ندارد همچنین نرم‌افزارهای کمتری برای این سیستم‌عامل وجود دارد اما اگر شما از کاربران یا استفاده‌کنندگان دیگر محصولات اپل باشید مانند آی‌پد و آیفون، احتمالاً گزینه‌های شما تا حدودی زیادی محدود به سیستم‌عامل مک می‌گردد و این به علت همان هماهنگی زیاد سیستم‌عامل‌ها و سخت‌افزارهای اپل با یکدیگر است که کیفیت بالایی را به شما ارائه می‌دهد.

 

Linux OS
سیستم‌عامل شناخته شده بعدی که در ابتدای عرضه طرف‌داران زیادی داشت لینوکس است که بر پایهٔ open source برنامه شده و شما می‌توانید بر روی هر سخت‌افزاری آن را پیاده و اجرا کنید فقط باید توجه داشته باشید که محدودیت نرم‌افزارهای معروف در این سیستم‌عامل هم همچنان وجود دارد بااین‌حال، جایگزین‌های رایگان و متن‌باز مانند LibreOffice، Darktable (جایگزینی Adobe Lightroom) و GIMP (جایگزینی Adobe Photoshop) وجود دارد. پس از مدتی استفاده از این سیستم‌عامل اغلب این کمبود نرم‌افزاری بیشتر بچشم می‌آید و باید گفته شود پشتیبانی از این سیستم‌عامل دارای نقص است که روز بروز کاربران این سیستم‌عامل را کمتر می‌کند.

پس از انتخاب سیستم‌عامل موردنظر که کارایی مدنظر را به ما بدهد و تعیین میزان سرمایه تا حدودی محدوده لپ‌تاپ‌ها قابل‌خرید برای ما روشن می‌شود.

 

کامپیوتر و لپ تاپ عضو جدا نشدنی هر خانه و محل کاری است. اما باید توجه داشته باشید این وسایل گران قیمت دیجیتالی را حتما از فروشگاه کامپیوتر و لپ تاپ که شناخته شده می باشد خریداری نمایید. پیشنهاد م به شما بازدید از فروشگاه اینترنتی پدارم کامپیوتر است. برای مشاهده فروشگاه اینجا را کلیک کنید

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *